Utolsó kommentek

Mi a helyzet a warez világában?

Magyar és külföldi warez hírek, érdekességek

Üdvözlet mindenkinek, mélyenhatóan átvizsgáltam a mai napi teendőimet, és arra jutottam, hogy írnék egy cikket. Így belevágni elég fura, és már ez a bevezető is olyan, hogy senkit nem érdekelnek ezek dolgok, csak az info kéne.


Előre leszögezném, hogy az itt leírtak nem biztos, hogy fedik a valóságot, csak az én személyes véleményemet, és gondalatmenetem tükrözik. Nem kívánok vele senkit személyesen megsérteni.

 

A cikk indíttatása egyébként a fikablogon található cikkre is eredeztethető.

Na szóval, a mai cikkben érdekes feltöltésekről, és rlserekről írok. A cikket az a dolog indította el bennem, hogy miközben csekkoltam az ncore eredeti rlseket, ráakadtam egy nagyszerű csapatra, nevezetesen a "Joker" teamre. A csapat szent céljaként szolgál, hogy feliratos oldalakról lekapják a fordítók munkáját, és utána rárakják egy külföldi DVDR releasre, majd utána feltolják a saját munkájukként. A minőségben nem sűrűn válogatnak, simán található upconvertelt telesync is a feltöltések közt. 

Körülbelül ugyanezt a szintet produkálja Ysty01, és macko is, igaz ők már hanggal is dolgoznak. Ők leszedik a LUMiERE, vagy HASHiSH hangot, és azt rakják a dvdre. Kétség sem fér hozzá, hogy sok embernek szereztek egy-két filmmel örömöt, de én úgy látom ennek értelmét, ha nem a letöltőszámra mennének, hanem a minőségre, és nem feltétlenül arra, hogy a slágerfilmekre 30 fajta rls mellé csináljanak mégegyet. Az még értékelendő is, hogy magyar hanggal meg nem jelenő művészfilmeket, stb megcsinálják, de az olyanok, mint pl az avatar dvdr verziója

Avatar.2009.Retail.PAL.DVDR-macko

ncore kommentek (kép)közt meg lehet nézni, kedves bitbarát hogyan védi mackókomát, hogy mackóé előbb kinnvolt. Én fenntvoltam aznap éjjel amikor ncorera kitolták a macko féle avatar-t. A retail dvdr-en röhögtem egyet, meg azon, hogy egy két és fél órás filmet 3 hangsávval dvd5re tömörítve kiad. A TED féle, fennmaradt rls előbb került ki, én már ott szóvá tettem, hogy macko retail dvdje mennyire lehet retail, meggyőződésem, hogy az eredeti csomagolt dvd a mai napig ott fekszik macko asztalán.

Na mackóékról ennyit, lássuk az ncore-ra dolgozó ripper királyokat:

a HDMI  csapatot, amit a fikablog írója is bemutatott:

"Megalakult a rendkívül fantáziadús HDMI nevű relanzecsapat. Nevükkel szöges ellentétben dvdrip-et gyártanak, bár abból is jobb szeretik a kétgigásakat, háromezres bitrátával. Mellesleg az NFO-juk feltűnően hasonlít a hírhedt HDTV-ére."

A csapat azóta felkerült nCoreon a dicsőségfalra a tiltott anyagok listájára. "A csapatot a rendkívül fantáziadús név" mellett tehetséggel is jócskán ellátta a jóisten, ugyanis az első 1-2 feltöltésüknél jelezte pár ember, hogy nemes egyszerűséggel szar amit csinálnak. A dvdripeket kétezres bitrátával kódolják, 3 CDre. Kérdem én, egy 95 perces filmet, 2,1 GBban, semmivel sem jobb minőségben, mint a 2cd-s változatot miért éri meg leszedni? A válasz az volt, hogy ekkora bitráta mellett sokkal szebb a képe. Igen, ez így már mindent megmagyaráz, ezért rippel az összes többi hozzáértő csapat feleakkora bitrátával. A másik ok pedig egyszerűen az volt, hogy mivel az oldalon volt 2cd-s változat, ezért hogy ne legyen dupe, ekkorára méretezték. Ajánlották(tam) nekik a hazai scene rules-t, hogy nézzék át, és próbáljanak jobban dolgozni. Persze én voltam hülyének nézve, mert ők ezt ugye alapból ismerik, anélkül nem is csinálnák. Ehhez képest a HDTV problémáját, a 16-tal oszthatóságát nekik nem sikerült megoldani.

Na szóval kikerült a tiltott releasekhez a HDMI. Hoooppá mit teszünk ilyenkor? Belevágunk a bluray rippelésbe. A munkáik itt sem sikerülnek jobban a kommentek tanusága szerint:

 Érdekesség 1

 Érdekesség 2

 Érdekesség 3

 Érdekesség 4

 Érdekesség 5

A kedvencem a másfél gigás brrip 1700-as bitrátával, és MP3 hanggal...

Itt jegyezném meg, hogy szerintem a HDTV csapat jelentős javulást mutatott azután a bizonyos cikk után. Megpróbáltak alkalmazkodni az elvárásokhoz, a felvetett hibákat próbálták orvosolni, szerintem ez jelentős javulás, így a letöltők már tényleg jobb minőséget kapnak.

Sokszor leírták előttem már, de azért én is megteszem:

Gondolkodni kéne, tájékozódni, ismerkedni a dolgokkal, olvasgatni, piciben kezdeni, nem cask úgy belevágni a szargyártásba.

És akkor most jöhetnének a kommentek(ha olvasná valaki a blogot), hogy akkor "csináljak jobbat", "én eddig mit tettem le az asztalra?" meg "a legtöbb letöltő észre se veszi az ilyen hibákat".  Itt szólnék ezekhez a kommentelőkhöz: És ezek az érvek, amiket legtöbbször felhoztok kommentekben azt jelenti, hogyha más leírja, hogy nem jól csináljátok, akkor vérig lehettek sértve, de attól még onthatjátok a szart magatokból?

Címkék: fika hd ncore eligazítás szargyartas

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://warezhelyzet.blog.hu/api/trackback/id/tr511908118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fikablog · http://fikablog.hu 2010.04.11. 19:08:49

Ezek szerint enkóriában még mindig találomra hagynak fenn relanzákat. De legalább a staff már kevésbé paraszt. Haladunk, ha lassan is.
Egyébként egy jó tanács, így fű alatt: a bloghu nagyon szívesen töröl blogokat torrentoldalakra mutató linkekkel. Nem tőlem tudod.
süti beállítások módosítása